Vážení zákazníci, v sobotu zavřeno.
PalaSPORT kamenná prodejna cyklo e-shop Brno-Slatina.
Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po-Pá 9-18 So 9-12
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
  • Kategorie blogu
  • Štítky blogu
Novinky
22.11.2020
Balík do balíkovny
  Nově zasíláme balíky přes Českou poštu Balík Do balíkovny. Balík můžete vyzvednout na specializovaných přepážkách České pošty. Pro vyzvednutí vám ... číst celé
05.09.2020
SHIMANO představilo nový motor EP8
Konečně je to oficiální! Shimano přichází s novým menším, lehčím a také výkonnějším motorem (250 W, 85 Nm). Dobrou zprávou je, že motory EP8 najdete n... číst celé
25.01.2020
SHIMANO STePS E5000
Nová pohonná jednotka E5000 (DU-E5000) nebyla navržena tak, aby umožňovala rychlou akceleraci a jízdu v terénu jako e-MTB řady. Namísto byla vytvořena... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

 

 

05.01.2021

 

Bafang je již přes 10 let jedním z největších výrobců komponentů pro elektrokola na světě. V Evropě se jeho elektromotory staly de-facto standardem. V posledních pěti letech se však intenzivně zaměřil na výrobu středových motorů. V roce 2014 představil integrovaný středový pohon s kódovým označením MAX, u kterého se ustálilo označení MaxDrive. Využití MaxDrive nachází v mnoha typech 250W / 36V elektrokol. Bafang také vyrábí nábojové (přední a zadní) motory, díky kterým je dlouhodobě jedničkou na světovém trhu. U všech motorů Bafang platí stupeň krytí IP66.
 

 

M300

 

Tento typ motoru nemá torzní (tlakový) snímač. Je vybaven pouze integrovaným senzorem otáček, který vyhodnocuje signály šlapání a otáček ze středové osy motoru. Jedná se o cenově dostupnější verzi motoru MAXDRIVE s torzním snímačem. K motoru lze namontovat snímač řazení (Gear senzor).

 

M420

 

Středový elektromotor Bafang M400 - dříve též známý jako Max Drive - prošel důkladným přepracováním a v obchodech jej nyní najdete pod označením M420. Nabídne výkon 250 wattů, točivý moment 80 newtonmetrů. Tento typ motoru je vybaven torzním ( tlakovým ) snímačem, řídící jednotka vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Od předchůdce se liší osou s uchycením klik na tisícihran. Softwarově zůstává stejný. K motoru lze taktéž namontovat snímač řazení (Gear senzor).

 

M500

 

Své využití najde především v segmentu horských elektrokol a speed pedeleců, čemuž bezezbytku odpovídají také jeho parametry. M500 je vybaven torzním ( tlakovým ) snímačem, řídící jednotka vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Elektromotor nabídne výkon 250 wattů a točivý moment 95 newtonmetrů. Stejně jako u motoru M420, činí maximální rychlost 25 km/h, popřípadě 45 km/h v závislosti na způsobu využití a platných právních předpisech. Motor se vyznačuje plynulým a tichým chodem, hlavně při změně převodů a to i při jízdě do kopce.

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

                                                                 

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Všechny ceny jsou uváděny včetně DPH.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.