Vážení zákazníci, servis jízdních kol jen na objednání !!!!!!!
Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po-Pá 9:00-12:00 13:00-18:00
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 000,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
  • Kategorie blogu
  • Štítky blogu
Novinky
02.12.2022
Bikrosový karbonový rám ICE Raptor
Posláním ICE je vyvíjet a navrhovat kvalitní produkty v oblasti bikrosových kol. Pozornost věnovaná každému malému detailu je to, co potřebujete, abys... číst celé
05.09.2020
SHIMANO představilo nový motor EP8
Konečně je to oficiální! Shimano přichází s novým menším, lehčím a také výkonnějším motorem (250 W, 85 Nm). Dobrou zprávou je, že motory EP8 najdete n... číst celé
25.01.2020
SHIMANO STePS E5000
Nová pohonná jednotka E5000 (DU-E5000) nebyla navržena tak, aby umožňovala rychlou akceleraci a jízdu v terénu jako e-MTB řady. Namísto byla vytvořena... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

 

 

 

05.01.2021

 

Bafang je již přes 10 let jedním z největších výrobců komponentů pro elektrokola na světě. V Evropě se jeho elektromotory staly de-facto standardem. V posledních pěti letech se však intenzivně zaměřil na výrobu středových motorů. V roce 2014 představil integrovaný středový pohon s kódovým označením MAX, u kterého se ustálilo označení MaxDrive. Využití MaxDrive nachází v mnoha typech 250W / 36V elektrokol. Bafang také vyrábí nábojové (přední a zadní) motory, díky kterým je dlouhodobě jedničkou na světovém trhu. U všech motorů Bafang platí stupeň krytí IP66.
 

 

M300

 

Tento typ motoru nemá torzní (tlakový) snímač. Je vybaven pouze integrovaným senzorem otáček, který vyhodnocuje signály šlapání a otáček ze středové osy motoru. Jedná se o cenově dostupnější verzi motoru MAXDRIVE s torzním snímačem. K motoru lze namontovat snímač řazení (Gear senzor).

 

M420

 

Středový elektromotor Bafang M400 - dříve též známý jako Max Drive - prošel důkladným přepracováním a v obchodech jej nyní najdete pod označením M420. Nabídne výkon 250 wattů, točivý moment 80 newtonmetrů. Tento typ motoru je vybaven torzním ( tlakovým ) snímačem, řídící jednotka vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Od předchůdce se liší osou s uchycením klik na tisícihran. Softwarově zůstává stejný. K motoru lze taktéž namontovat snímač řazení (Gear senzor).

 

M500

 

Své využití najde především v segmentu horských elektrokol a speed pedeleců, čemuž bezezbytku odpovídají také jeho parametry. M500 je vybaven torzním ( tlakovým ) snímačem, řídící jednotka vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Elektromotor nabídne výkon 250 wattů a točivý moment 95 newtonmetrů. Stejně jako u motoru M420, činí maximální rychlost 25 km/h, popřípadě 45 km/h v závislosti na způsobu využití a platných právních předpisech. Motor se vyznačuje plynulým a tichým chodem, hlavně při změně převodů a to i při jízdě do kopce.

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

   Oblíbené značky

           

 

Kontakt
  •  tel.       +420 605 562 037
  •  email:   info@palasport.cz
  •  adresa: Přemyslovo nám. 857/22
  •               Brno 627 00
  • otevírací doba kamenné prodejny:
  • Po-Pá  9:00 -12:00 13:00 - 18:00

 

 

 

Obchodní podmínky

Při objednávce nad 2000 doprava po ČR zdarma.

   Palásek Ivan

(servis,opravy,garanční prohlídky)

tel.  +420 605 562 037

 

           

Všechny ceny jsou uváděny včetně DPH.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz